Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Δεν έχω δει άνθρωπο έτσι. Ούτε σε έργα. Εντελώς παραμορφωμένη.

Ένα κεφάλι μέσα στα αίματα, 
οι βράχοι γεμάτα αίματα, 
ένα σώμα γυμνό, 
σε κάποια σημείο πιο πέρα ρούχα και σαγιονάρες.
Φρικτή κατάσταση.
Είδα ένα άλλο πρόσωπο που δεν ήταν η Μυρτώ μου.

Μια συγκλονιστική συνέντευξη έδωσε η μητέρα της 15χρονης Μυρτώς, τρία χρόνια μετά τη σοκαριστική επίθεση που δέχτηκε η κόρη της στην Πάρο, από τον Πακιστανό εγκληματία Αχμέτ Βακάς, ο οποίος αφού την βίασε και την κακοποίησε, «πολτοποίησε» το κεφάλι της χτυπώντας το άγρια στα βράχια.

«Έχω το κινητό μαζί μου τι ανησυχείς;»
Η Μαρία Κοτρώτσου, γυρίζει τον χρόνο πίσω στον Ιούλιο του 2012 και θυμάται τις στιγμές εκείνες που ποτέ δεν θα σβήσουν από τη μνήμη της.Η Μυρτώ με την μητέρα της βρίσκονται σε μια παραλία και ο δράστης που εργαζόταν σε κοντινή τουριστική επιχείρηση και ήταν γνωστός και συμπαθείς στους κατοίκους του νησιού έκανε βόλτες στην περιοχή:



Η ώρα περνά και η Μυρτώ αργεί να επιστρέψει:
Τραγική ειρωνία; Η κόρη της λίγο πριν φύγει για την μοιραία βόλτα, της είχε πει:
«Έχω το κινητό μαζί μου τι ανησυχείς;»

«Μετά από κάνα δεκάλεπτο άρχισα να την παίρνω τηλέφωνο και ήταν κλειστό. Περίμενα κάνα 10λεπτο ακόμα και άρχισα να την ψάχνω. Κάποια στιγμή μου φάνηκε ότι είδα κάποια σκιά. Ο φίλος της μεγάλης κόρης μου και η άλλη κόρη μου δεν έβλεπαν τίποτα. Κατέβηκα τα βράχια και όπως πλησίαζα είδα την Μυρτώ. 

Αν δεν είχε βρεθεί στην επόμενη μισή ώρα θα είχε πεθάνει 100% από αιμορραγία. 
Ήταν γεμάτη από αίμα, δεν μπορούσε να πάρει ανάσα, είχε ρόγχο και έβγαζε αφρούς. 

Δεν έχω δει άνθρωπο έτσι. Ούτε σε έργα. Εντελώς παραμορφωμένη. Ένα κεφάλι μέσα στα αίματα, οι βράχοι γεμάτα αίματα, ένα σώμα γυμνό, σε κάποια σημείο πιο πέρα ρούχα και σαγιονάρες. Φρικτή κατάσταση. Είδα ένα άλλο πρόσωπο που δεν ήταν η Μυρτώ μου».

Η Μυρτώ μεταφέρθηκε αμέσως στο Κέντρο Υγείας της Πάρου:
«Με το που έφτασα ο γιατρός μου είπε πως είναι τόσο χτυπημένη που είναι κλινικά νεκρή. Τον παρακάλεσα να κάνει κάτι και μου είπε πως το μόνο που μπορώ να κάνω είναι η διασωλήνωση αλλά δεν ξέρω αν θα το καταφέρω. Και το κατάφερε!»

 Εξαρχής το μυαλό της πήγε στον λαθρομετανάστη Πακιστανό:
«Το μυαλό μου πήγε κατευθείαν στον Πακιστανό που είχα δει. Το είπα το ίδιο βράδυ στην αστυνομία, την ώρα που η Μυρτώ εγχειριζόταν στο Αττικό. Το είχα πει ότι ήταν αυτός αλλά δεν ήμουν σίγουρη για την εθνικότητα του».

Όπως λέει η μητέρα της Μυρτώς για εκείνη την ημέρα που έμελλε να τις σημαδέψει για πάντα, «πιο κοντά δεν μπορούσα να την έχω την κόρη μου στην παραλία. Σε μια νοητή ευθεία, ήμασταν στα 25 μέτρα. Αυτό που δεν ήξερα και δεν φανταζόμουν είναι πως σε εκείνο το σημείο έτσι όπως είναι η διαμόρφωση των βράχων, έπνιγε τις κραυγές της. Αυτός φαντάζομαι το γνώριζε».

Από τότε έχουν περάσει τρία χρόνια. Η 17χρονη Μυρτώ μετά το ταξίδι αποκατάστασης της στη Βοστώνη, φιλοξενείται δωρεάν στο Κέντρο Αποκατάστασης Animus στη Λάρισα, και παρακολουθεί σειρά προγραμμάτων αποκατάστασης: Δεν θυμάται τι συνέβη και δεν θα θυμηθεί. Σε τόσο βαριά τραύματα, έχουν χαθεί τουλάχιστον εφτά ημέρες για τον ασθενή. 

Δεν μπορεί να κινηθεί και την στεναχωρεί. Την παροτρύνουμε να βάλει δύναμη στις θεραπείες μήπως και βελτιωθεί κάτι στην κίνηση. Ο θεός είναι μεγάλος!» λέει η μητέρα της, η οποία θεωρεί ευτύχημα που η Μυρτώ δεν θυμάται την σεξουαλική κακοποίηση που δέχτηκε από τον Πακιστανό.



Ο εγκληματίας λαθρομετανάστης Πακιστανός
Το ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ κτήνος της Πάρου Αχμέτ Βακάς ομολόγησε
« Την είδα να κάθεται στα βράχια και να ακούει μουσική. Πήγα κοντά της και προσπάθησα να της πάρω το κινητό. Αντιστάθηκε όμως και εκνευρίστηκα. Άρχισα να της χτυπώ το κεφάλι στα βράχια για να την κάνω να σταματήσει. Κάποια στιγμή σταμάτησε να κουνιέται. Της πήρα από τα χέρια το κινητό και μετά της έβγαλα τα ρούχα...........»

Δείτε το και σκεφτείτε ποιος ήταν ο λόγος που ο συνήθως "ευγενικός νεαρός εργάτης" (δουλοπρεπείς και υποτακτικός Πακιστανός), παρακολούθησε, επιτέθηκε αιφνιδιαστικά και χτύπησε τόσο βάναυσα, βίασε μια λιπόθυμη, μέσα στα αίματα και ημιθανείς 15χρονη και μετά έφυγε, ξεφορτώθηκε τα στοιχεία (κινητό, έπλυνε τα ρούχα του κτλ), επέστρεψε μετά από 6 μέρες στην Αθήνα (Ευρωπαϊκή Καμπούλ) και ετοιμάστηκε να επιστρέψει στο Πακιστάν (είχε ήδη πάει στην πρεσβεία του και είχε κλείσει αεροπορικά εισιτήρια).

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------